AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 21.11.2016, PRZETARGI: 15.02.2017

Zasady zwrotu Karty Elektronicznej

Zasady zwrotu opłaty za kartę:


Warunki zwrotu oryginalnej Karty elektronicznej,

 

MZK Wejherowo ma obowiązek do przyjęcia zwrotu użytkowanej karty oraz zwrotu opłaty za tę kartę po spełnieniu następujących warunków:

  • karta nie może być uszkodzona elektronicznie,
  • karta musi posiadać w swoim mikroprocesorze elektroniczny zapis umożliwiający jej identyfikację,
  • zwrot dowodu zapłaty oraz odcinka "A" wniosku o wydanie Karty elektronicznej.

Wszelkie zapytania i uwagi w sprawie Karty elektronicznej prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres mailowy karta.elektroniczna@mzkwejherowo.pl lub bezpośrednio z wykorzystaniem formularza PYTANIA I REKLAMACJE zamieszczonego na stronie www.mzkwejherowo.pl w zakładce INTERNETOWY SYSTEM OBSŁUGI KARTY ELEKTRONICZNEJ.

Udzielanie odpowiedzi na zapytania i uwagi dotyczące Karty elektronicznej można uzyskać również w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00 pod numerem telefonu 58 572 29 44 p. Krzysztof Nalewajko, p. Marcin Riegel.