OSTATNIA AKTUALIZACJA PRZETARGÓW: 31.10.2025 r.

Funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta MZK Wejherowo

2025-11-04 13:00:00
2025-02/1739262980-info-7.png

Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że w dniu 10 listopada 2025 r. (poniedziałek), Punkt Obsługi Klienta MZK Wejherowo będzie nieczynny.

Zachęcamy do zakupu biletów w formie elektronicznej poprzez:
serwis biletelektroniczny.pl – zakup biletów okresowych na Karty Elektroniczne oraz doładowanie Portmonetek Elektronicznych,
aplikacje mobilne: Jakdojade, GoPay, MPay, zbiletem.pl (dla MZK i MZKZG) oraz MobiletSkyCash (wyłącznie bilety MZKZG),
telefon – za pomocą aplikacji Wejherowska Karta Mieszkańca.

Przypominamy także, że wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, m.in.:
Złożenie wniosku o wydanie Karty Elektronicznej
Złożenie wniosku o blokadę Karty Elektronicznej
Doładowanie Karty Elektronicznej
Sprawdzenie stanu Karty Elektronicznej
Zgłaszanie pytań i reklamacji dot. Karty Elektronicznej