Funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta MZK Wejherowo
2025-11-04 13:00:00
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że w dniu 10 listopada 2025 r. (poniedziałek), Punkt Obsługi Klienta MZK Wejherowo będzie nieczynny.
Zachęcamy do zakupu biletów w formie elektronicznej poprzez:
• serwis biletelektroniczny.pl – zakup biletów okresowych na Karty Elektroniczne oraz doładowanie Portmonetek Elektronicznych,
• aplikacje mobilne: Jakdojade, GoPay, MPay, zbiletem.pl (dla MZK i MZKZG) oraz Mobilet, SkyCash (wyłącznie bilety MZKZG),
• telefon – za pomocą aplikacji Wejherowska Karta Mieszkańca.
| Przypominamy także, że wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, m.in.: |
| Złożenie wniosku o wydanie Karty Elektronicznej |
| Złożenie wniosku o blokadę Karty Elektronicznej |
| Doładowanie Karty Elektronicznej |
| Sprawdzenie stanu Karty Elektronicznej |
| Zgłaszanie pytań i reklamacji dot. Karty Elektronicznej |
