Jak odzyskać bilet z utraconej karty?
Informacja o zakupionych biletach zapisana jest zarówno na karcie, jak i w komputerowej bazie danych, więc każdy z pasażerów ma możliwość odtworzenia biletu okresowego lub środków na Portmonetce Elektronicznej z utraconej Karty Elektronicznej MZK Wejherowo.
Odzyskaniu podlegają następujące typy biletów: |
• bilet miesięczny lub 30-dniowy,
• bilet 5-dniowy (jeśli został aktywowany),
• Portmonetka Elektroniczna.
Warunki odzyskania biletu okresowego: |
• zablokowanie uszkodzonej lub utraconej karty,
• posiadanie ważnej i aktywnej karty oraz wcześniej zakupionego biletu okresowego na utraconej/uszkodzonej karcie,
• złożenie wniosku o przepisanie biletu okresowego.
Warunki odzyskania zawartości Portmonetki Elektronicznej: |
• zablokowanie uszkodzonej lub utraconej karty,
• posiadanie ważnej i aktywnej karty oraz wcześniej zakupionych środków na utraconej/uszkodzonej karcie,
• złożenie wniosku o przepisanie Portmonetki Elektronicznej.
Proces przepisania portmonetki elektronicznej następuje po upływie 14 dni od daty zablokowania karty elektronicznej. |