AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 16.03.2020, PRZETARGI: 25.02.2020

Jak odzyskać bilet z utraconej karty?

Informacja o zakupionych biletach zapisana jest zarówno na karcie, jak i w komputerowej bazie danych, więc każdy z pasażerów ma możliwość odtworzenia biletu okresowego lub środków na Portmonetce Elektronicznej z utraconej Karty Elektronicznej MZK Wejherowo.

Odzyskaniu podlegają następujące typy biletów:

bilet miesięczny lub 30-dniowy,
bilet 5-dniowy (jeśli został aktywowany),
Portmonetka Elektroniczna.

Warunki odzyskania biletu okresowego:

zablokowanie uszkodzonej lub utraconej karty,
posiadanie ważnej i aktywnej karty oraz wcześniej zakupionego biletu okresowego na utraconej/uszkodzonej karcie,
złożenie wniosku o przepisanie biletu okresowego.

Warunki odzyskania zawartości Portmonetki Elektronicznej:

zablokowanie uszkodzonej lub utraconej karty,
posiadanie ważnej i aktywnej karty oraz wcześniej zakupionych środków na utraconej/uszkodzonej karcie,
• złożenie wniosku o przepisanie Portmonetki Elektronicznej.

Proces przepisania portmonetki elektronicznej następuje po upływie 14 dni od daty zablokowania karty elektronicznej.

Wszelkie zapytania i uwagi w sprawie Karty elektronicznej można uzyskać:
• przez e-mail: karta.elektroniczna@mzkwejherowo.pl,
• przez formularz „Pytania i reklamacje" na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl,
• pod numerem telefonu 58 572 29 44 w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00.