AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 01.01.2020, PRZETARGI: 25.06.2019

Jak zwrócić Kartę Elektroniczną?

MZK Wejherowo ma obowiązek do przyjęcia zwrotu użytkowanej karty oraz zwrotu opłaty za tę kartę po spełnieniu następujących warunków:

  • karta nie może być uszkodzona,
  • karta musi posiadać w swoim mikroprocesorze elektroniczny zapis umożliwiający jej identyfikację,
  • należy zwrócić dowód zapłaty oraz odcinek "A" wniosku o wydanie Karty Elektronicznej.

Wszelkie zapytania i uwagi w sprawie Karty elektronicznej można uzyskać:
• przez e-mail: karta.elektroniczna@mzkwejherowo.pl,
• przez formularz „Pytania i reklamacje" na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl,
• pod numerem telefonu 58 572 29 44 w dni robocze w godzinach 8:00 – 14:00.