AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 16.03.2020, PRZETARGI: 25.02.2020

Jak zablokować Kartę Elektroniczną?

W przypadku uszkodzenia lub utraty imiennej Karty Elektronicznej pasażer MZK Wejherowo ma prawo do złożenia wniosku o jej zablokowanie. Wniosek o zablokowanie Karty elektronicznej można złożyć:
w kasie Miejskiego Zakładu Komunikacji Wejherowo sp. z o.o., ul. Tartaczna 2, 84-200 Wejherowo,
elektronicznie na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl.

Wszelkie zapytania i uwagi w sprawie Karty elektronicznej można uzyskać:
• przez e-mail: karta.elektroniczna@mzkwejherowo.pl,
• przez formularz „Pytania i reklamacje" na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl,
• pod numerem telefonu 58 572 29 44 w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00.