AKTUALIZACJA ROZKŁADU JAZDY: 01.01.2020, PRZETARGI: 25.06.2019

Jak zablokować Kartę Elektroniczną?

W przypadku uszkodzenia lub utraty imiennej Karty Elektronicznej pasażer MZK Wejherowo ma prawo do złożenia wniosku o jej zablokowanie. Wniosek o zablokowanie Karty elektronicznej można złożyć:

  • w kasie Miejskiego Zakładu Komunikacji Wejherowo Sp. z o.o., ul. Tartaczna 2, 84-200 Wejherowo,
  • elektronicznie na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl.

 

Wszelkie zapytania i uwagi w sprawie Karty elektronicznej można uzyskać:
• przez e-mail: karta.elektroniczna@mzkwejherowo.pl,
• przez formularz „Pytania i reklamacje" na stronie wniosek.mzkwejherowo.pl,
• pod numerem telefonu 58 572 29 44 w dni robocze w godzinach 8:00 – 14:00.