Funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta MZK Wejherowo
2025-02-11 09:30:00

Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że w piątek (21.02.2025 r.), Punkt Obsługi Klienta MZK Wejherowo będzie czynny w godzinach 9:00 - 11:30, 12:00 - 15:00.
Zachęcamy do zakupu biletów w formie elektronicznej poprzez:
• serwis internetowy biletelektroniczny.pl – zakup biletów okresowych na Karty Elektroniczne oraz doładowań Portmonetek Elektronicznych,
• aplikacje mobilne – Jakdojade, GoPay, MPay, zbiletem.pl (dla biletów MZK i metropolitalnych MZKZG) oraz SkyCash i MoBiLET (wyłącznie bilety MZKZG),
• telefon za pomocą aplikacji Wejherowska Karta Mieszkańca.
Ponadto przypominamy, że większość spraw mogą Państwo załatwić bez konieczności wychodzenia z domu: |
Złożenie wniosku o wydanie Karty Elektronicznej |
Złożenie wniosku o blokadę Karty Elektronicznej |
Doładowanie Karty Elektronicznej |
Sprawdzenie stanu Karty Elektronicznej |
Pytania i reklamacje odnośnie Karty Elektronicznej |